Milénium:POČÁTEK-Obr.2000-2010

Autor:Motýl Ivan Formát:235x305mm Počet stran:432 Vazba:Pevná
Zobrazit více
449 Kč
Vyprodáno
katalogové číslo: 10361
EAN: 9788088207108
Způsob dodání:Komise
vydavatel:Empresa media
cena bez DPH:408,00 Kč
popis
parametry
soubory a odkazy

Chcete znova přivítat třetí tisíciletí a prožít si poslední dva roky prezidentství Václava Havla, stotisícovou demonstraci na Václavském náměstí v době televizní krize a tragikomické vysílání takzvané „ bobovize“? Zajímá vás, jak to premiér Stanislav Gross „myslel upřímně“, kde si opatřil peníze na svůj nový byt a co bylo obsahem Kubiceho zprávy, která rozběsnila nejednoho poslance? Vzpomínáte, proč nechal premiér Jiří Paroubek zvaný Buldozer rozehnat CzechTec v Mlýnci na Tachovsku a proč se tak důvěrně přátelil s kolotočáři z matějské pouti? A jak bylo možné, že banky stále půjčovaly miliony takzvaným spřízněným klientům, a když zkrachovaly, dluhy zákazníkům částečně splatil stát, zatímco na klienty zbankrotovaných kampeliček se erár vykašlal? Kniha dokumentující počátek třetího milénia je volným pokračováním publikace Taková byla 90. léta, kterou nakladatelství EMPRESA MEDIA vydalo v roce 2016. Dílo téhož tvůrčího týmu dokumentuje na více než 300 příbězích éru 2000 až 2010 a jeho součástí jsou kromě stovek citací z dobového tisku i dosud nikde neotištěné snímky nejlepších fotoreportérů zpravodajského časopisu TÝDEN. Možná se čtenářům může zdát, že od popisované éry ještě neuplynulo dost času, aby si zasloužila takovouto reprezentativní publikaci. Tep doby má ale zběsilou rychlost a už nyní je dobré si připomínat, proč si třeba tolik českých politiků tykalo se zavražděným mafiánem Františkem Mrázkem nebo jak levně se prostřednictvím Fondu národního majetku prodaly akcie těžební společnosti OKD.

Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal

Tento e-shop využívá technická cookies, bez jejich použití není schopen fungovat. Kliknutím na tlačítka "Souhlasím" nebo "Nesouhlasím" povolíte nebo zakážete cookies analytická a marketingová.

Souhlasím
Nastavit
Nesouhlasím